💳 New! Прощавайте, ліміти! Ви можете розрахуватися за покупку на Ebay з 2 карток різних банків одночасно, вказавши суми. Докладніше

Меню

Умови обслуговування

Угода користувача

Дана Угода користувача (далі – «Угода»), визначає умови відвідування та використання нашого сайту portal-express.com.ua («сайт»), а також для всієї Інформації, рекомендацій та послуг, що надаються вам через сайт.
ПРОЧИТАЙТЕ ЦЕ УГОДУ ПЕРЕД використанням нашого Сайту.
Угода передбачає повну згоду та розуміння Сторін щодо його предмета і скасовує всі попередні переговори, обговорення та домовленості між ними. Жодна із Сторон не пов'язана жодними зобов'язаннями, умовами, гарантіями, запевненнями, визначеннями, іншими, ніж прямо зазначеними в Угоді.
Ця Угода є юридично зобов'язуючим договором між Сторонами і регламентує використання Клієнтом послуг Виконавця.

1. Предмет користувальницької угоди

1.1. Виконавець зобов'язується організувати та здійснити доставку товару в Україну, придбаного Клієнтом самостійно в інтернет-магазинах чи аукціонах світу, а також будь-яких інших поштових відправлень, які були отримані на ім'я Клієнта. Клієнт зобов'язується своєчасно сплатити надані йому послуги згідно з умовами цієї Угоди.
1.2. Датою укладення Угоди та моментом повного та беззаперечного прийняття Клієнтом умов цієї Угоди є дата реєстрації Клієнта на сайті portal-express.com.ua.
1.3. Реєстрація на сайту portal-express.com.ua абсолютно безкоштовна і добровольна.
1.4. Якщо Клієнт не згоден хоча б з одним з пунктів Угоди, то він не має права користуватися Послугами Виконавця.

 

2. Опис послуг

2.1. Виконавець надає Клієнту унікальну поштову адресу в різних країнах світу з метою використання її для доставки посилок з товарами, які Клієнт придбав самостійно в інтернет-магазинах чи аукціонах, а також для будь-яких інших поштових відправлень від третіх осіб.
2.2. Виконавець організовує доставку посилок з різних країн світу до України згідно із заявленими термінами та тарифами, а також замовленими додатковими послугами.
2.3. Послуги вважаються повністю наданими Виконавцем з моменту отримання Посилки Клієнтом у будь-який спосіб (на складі Виконавця, у відділенні кур'єрської служби або за адресою в Україні).
2.4. Для надання послуг Виконавець має право без згоди Клієнта залучати третіх осіб: поштові, кур'єрські служби і т.д.
2.5. Виконавець інформує Клієнта про етапи проходження посилки шляхом email повідомлень, а також надає консультаційні послуги (по телефону або email) у сфері інтернет-шопінгу та з інших організаційних питань.
2.6. Клієнт повідомлений і не заперечує проти того, що Виконавець має право здійснювати звукозапис телефонних дзвінків між співробітниками Виконавця і Клієнтом.

 

3. Порядок та строки надання послуг

3.1. Клієнт реєструється на сайті portal-express.com.ua і отримує унікальну поштову адресу. Також Клієнту надається персональний ідентифікатор (адреса його електронної пошти).
3.2. У своєму профілі на сайті Клієнт самостійно вказує особисті дані, а також вибирає послуги (або надає ці дані через нашого менеджера в особистому листуванні):
3.2.1 вибір підписки на email розсилки та повідомлення (новини, повідомлення про зміну статусів)
3.2.2. вибір додаткових послуг, що включаються за мовчанням (послуга гарантування, поділ, вийняти інвойс, перепакувати і т.д.)
3.2.3. дані одержувачів (ПІБ, адреса, телефон)
3.2.4. дані для кур'єрської доставки по Україні (адреса, одержувач, телефон) (при необхідності)
3.3. Клієнт самостійно оформлює замовлення товару на сайті інтернет-магазину, який надає послуги доставки на території тієї чи іншої країни світу, попередньо самостійно оцінивши якість, параметри та характеристики товару, уточнивши у продавця всі необхідні деталі (відповідність упаковки, термін придатності тощо). ), а також оплачує його.
3.4. При оформленні замовлення в інтернет-магазині, Клієнт вказує надану йому Виконавцем унікальну поштову адресу в якості адреси доставки.
3.5. Після того, як Клієнт отримав від інтернет-магазину код відстеження (Tracking code), він реєструє нову посилку у своєму профілі (або надає ці дані через нашого менеджера в особистому листуванні), вказуючи дані:
3.5.1. код відстеження кур'єрської компанії (його можна перевірити або на офіційному сайті перевізника, або на універсальному сайті, наприклад ups.com)
3.5.2. дані для митної декларації: тип товару (обирається з випадаючого списку або вноситися вручну), вартість товару.
3.5.3. тип товари та назва магазину
3.5.4. вибір додаткових послуг для для цієї посилки (послуга гарантування, перепакувати, розділити і т.д.)
3.5.5. ВАЖЛИВО! додаткові послуги надаються лише на посилки з трек номером, які були зареєстровані в особистому кабінеті із зазначенням типу товару та вартості до того, як прийшла на склад у тій чиіншій країні світу. Якщо посилка прийшла на склад не з тим трек номером, який вказав клієнт, компанія не несе відповідальності за надання доп. послуг клієнтом.
З більш детальними правилами реєстрації нової посилки Клієнт може ознайомитись на сторінці «FAQ».
3.6. У разі, якщо Клієнту необхідні інші додаткові послуги, які не вказані в особистому кабінеті (повернення товару тощо) Клієнт зобов'язаний заздалегідь (до моменту отримання посилки на склад) повідомити про це Виконавця письмово (по електронній пошті), повідомити всю необхідну інформацію (трекінг-номер посилки, номер особистого кабінету та ін.) та узгодити всі умови надання цих послуг.
3.7. З моменту надходження посилки на склад, протягом 3х робочих днів, Клієнт отримує email або в месенджері повідомлення про статус посилки та її номер відстеження, а також може відслідковувати зміну статусу у своєму профілі або на сторінці "Відстежити посилку".
3.8. Усі посилки, які надійшли на склад у порядку черги, за замовчуванням, оформляються на відправку найближчим рейсом, кожна посилка – під своїм трек-номером, під яким вона була зареєстрована у системі Виконавця.
3.9. Якщо на склад прийшла посилка, яку клієнт не зареєстрував, вона оформляється на відправку відразу. Але зазначається середня вартість товару нашими співробітниками (на підставі даних інтернет-магазинів). Здійснення автоматично оформляється на відправку авіа.
3.10. Терміни доставки посилок в Україну становлять: від 7 робочих днів (авіадоставка), 4–6 тижнів і більше (доставка морем) з дати її відправлення зі складу, за умови, що посилка була своєчасно зареєстрована, всі дані достовірні та вказані у повному обсязі, вона не містить заборонених до доставки товарів, дані на етикетці відповідають даним у профілі Клієнта і вартість посилки не перевищує митний ліміт і не буде потрібна оплата митних платежів.
3.11. Для успішного проходження митного контролю, Клієнт повинен, за запитом Виконавця, надати необхідні дані та документи протягом 1–2 робочих днів після запиту з нашого боку (інвойс на товар, підтвердження оплати, документи одержувача).
3.12. У разі нарахування мита та ПДВ Клієнт повинен сплатити та надати Виконавцю підтверджуючий документ про сплату, не пізніше 7–10 робочих днів з моменту повідомлення.
3.13. У випадку, якщо Клієнт у зазначені терміни не надає документи, не сплачує мито або відмовляється від посилки, що знаходиться на пункті митного контролю, то Виконавець має право ухвалити рішення про утилізацію посилки або повернення її на склад у вихідну країну за рахунок Клієнта.
3.14. Вся інформація про вартість послуг відображається в особистому кабінеті Клієнта.
3.15. Строк безкоштовного зберігання посилок на складі складає 25 днів з дати прибуття посилки, але не більше ніж 90 днів. Після закінчення 90 днів Виконавець не несе відповідальності за збереження посилки, і має право розпоряджатися нею на власний розсуд (утилізувати, використовувати для погашення заборгованості Клієнта, тощо) без будь-якого повідомлення Клієнта.
3.16. Відправка по Україні здійснюється протягом 2–5 робочих днів з дати прибуття посилок на склад в Україні, після того, як послуги Виконавця оплачені (за винятком, якщо оплата здійснюється післяплатою) і послуга доставки замовлена Клієнтом в особистому кабінеті на сайті Виконавця.
3.17. Замовляючи послугу кур'єрської доставки, Клієнт у спеціальній формі на сайті обирає або вносить нові дані одержувача (адресу, ПІБ, контактний телефон), а також вказує розмір заявленої вартості посилки. Якщо дана форма не доступна, Виконавець приймає від Клієнта інформацію по email або в месенджері.
3.18. За замовчуванням, якщо клієнт не вказав іншу інформацію, посилка декларується за мінімальною оцінною вартістю кур'єрської компанії, яка здійснює доставку на території України. Заявлена вартість - це сума, яку Клієнту виплачує кур'єрська компанія в разі настання страхового випадку (втрати або пошкодження посилки). Згідно з тарифами кур'єрської компанії клієнт оплачує % від цієї суми, при оформленні вантажу на доставку.
3.19. Видача посилки Клієнту здійснюється за умови пред'явлення документа, що засвідчує його особистість (паспорт, посвідчення водія).
3.20. Видача посилки третій особі здійснюється на підставі довіреності листа, надісланого Клієнтом з електронної пошти, вказаної ним у Особистому кабінеті, або дзвінка, здійсненого з номера телефону, вказаного в Особистому кабінеті Клієнта, оформленого належним чином (під довіреністю ми маємо на увазі email або
3.21. Своїм підписом на чеку/накладній/інвойсі на чеку Клієнт підтверджує факт отримання посилки та відсутність будь-яких претензій до Виконавця.
3.22. Видається надсилання Клієнту після повної оплати послуг Виконавця з урахуванням п.3.14 цієї Угоди.
3.23. Належним підтвердженням відмови Клієнта від отримання посилки є лист Клієнта на електронну поштуВиконавця або запис телефонного дзвінка.

 

4. Послуга гарантування

4.1. Щоб скористатися послугою гарантування, Клієнт повинен вибрати її при реєстрації нової посилки в своєму особистому кабінеті. Замовити цю послугу можна тільки в момент реєстрації посилки.
4.2. Послугою гарантування покривається захист посилки від зовнішніх пошкоджень або втрати.
4.3. Послуга не включає в себе перевірку товарів на працездатність з вилученням їх з коробки.
4.4. Послуга гарантування не покриває ризики пошкодження наступних типів посилок:
a. на які при реєстрації не була обрана послуга гарантування
b. відправлених приватною особою;
c. придбаних на eBay або інших аукціонах;
d. посилки без належної упаковки та маркування (не герметично упакований, не маркірований тендітний товар і т.д.). Виконавець не несе відповідальності за відповідну упаковку посилок Клієнта;
e. що містять відремонтовані та вживані товари;
f. посилок, які прибули без номерів відстеження та яким було присвоєно автоматично згенерований системою Виконавця трекінг-номер. 4.5. Послуга гарантування не покриває ризиків втрати наступних типів посилок:
a. на які при реєстрації не була обрана послуга гарантування
b. які не були зареєстровані в системі Виконавця згідно з пунктом 3.5.
c. посилок, які прибули на склад без номерів відстеження та яким при відправці в Україну було присвоєно згенерований системою Виконавця трекінг-номер.
4.6. У разі часткового пошкодження вмісту, але за умови, що посилка не має видимих, відповідних слідів зовнішніх пошкоджень, вона не підлягає відшкодуванню за послугою гарантування.
4.7. Тариф на послуги гарантування заявлено на сайті Виконавця в розділі Вартість послуг. Ця сума буде врахована в рахунку-фактурі на оплату послуг з доставки або окремо.
4.8. Сума відшкодування за послугою гарантування обмежена вартістю товару, яка відображена в документах, що підтверджують його купівлю (рахунок-фаткура/інвойс від інтернет-магазину), але не перевищує суму, задекларовану Клієнтом.
4.9. Для отримання відшкодування за послугою гарантування у разі пошкодження товару або втрати, Клієнту необхідно надати документ (інвойс), що підтверджує його покупку в магазині разом з трекінг-номером поштової служби.
4.10.Послуга гарантування за умовчанням включена для всіх посилок на суму 60 $, тобто якщо дана послуга не була обрана Клієнтом в момент реєстрації посилки, то, у разі настання страхового випадку за 6 місяців вартості (пункт 4.8.)
4.11. Якщо посилку було втрачено або пошкоджено, виплату відшкодування за послугою гарантування буде здійснено не пізніше 30 календарних днів з дня подання Клієнтом претензії і тільки після оплати Клієнтом усіх послуг Виконавцю, включаючи послугу гарантування.
4.12. Якщо Клієнту за Договором відшкодування компенсується повна вартість посилки, Клієнт повертає її Виконавцю.
4.13. Для отримання відшкодування за послугою гарантування в разі зникнення посилки, обов'язковим є своєчасне додавання трекінг-номера до особистого кабінету Клієнта на сайті portal-express.com.ua разом з активацією послуги гарантування до прибуття посилки на склад. Підтвердженням доставки є відображення трек-коду посилки у системі компанії. Перевірити факт доставки можна на офіційних сайтах цих перевізників.
4.14. Виплата відшкодування за послугою гарантування здійснюється після підписання Сторонами Договору про відшкодування збитків та на умовах, прописаних у ньому.
4.15. Вартість товару за Договором відшкодування розраховується за курсом НБУ на дату прибуття Посилки на склад в України.

 

5. Умови надання послуг

5.1. До перевезення не приймаються товари, заборонені до пересилання у міжнародних поштових відправленнях, товари, заборонені до авіаперевезень та товари, експорт/імпорт в Україну яких заборонено законодавством.
5.2. Митний Кодекс України (гл.36, ст. 234) регулює вартість товару та умови, за яких він не оподатковується митом. В іншому випадку посилка підлягатиме митному оформленню та додатковій платі, яка визначається законодавством України.
5.3. Максимально допустима вага однієї посилки становить 30 кг. для авіа, 50 для моря. Відправлення посилок вагою понад 50 кг. здійснюється виключно за попереднього погодження з Виконавцем.
5.4. У своєму особистому кабінеті Клієнт може зареєструвати кілька Одержувачів, одночасно на кількох Одержувачів оформлювати посилки та змінювати їх при необхідності.

 

6. Вартість та оплата послуг

6.1. Дійсні тарифи на всі послуги Виконавця (доставка, зберігання і т.д.) та правила розрахунку вартості (мінімальна розрахункова вага, об'ємна вага і т.д.) заявлені на сайті portal-express.com.ua . Тариф фіксований у доларах США.
6.2. Вартість послуг розраховується за чинним тарифом, у доларах США абогривневому еквіваленті, за середнім курсом продажу для карт Приват банку на дату оплати посилки (джерело - https://privatbank.ua/). Якщо Клієнт замовив послугу доставки післяплатою, то на момент оформлення послуги доставки через особистий кабінет.
6.3. Розрахунок вартості провадиться за вагою посилки в тому вигляді, в якому вона відправлена зі складу, тобто з урахуванням ваги упаковки
6.4. Вартість доставки на склад кур'єра або за адресою Клієнта регламентується умовами кур'єрських служб.
6.5. У разі виникнення заборгованості Клієнта перед Виконавцем, видача посилки здійснюється виключно після повного погашення заборгованості, що виникла.
6.6. Клієнт зобов'язаний оплатити рахунок-фактуру та додаткові витрати, у разі їх виникнення, понесені Виконавцем, протягом 30 днів з моменту прибуття посилки в Україну.
6.7. Способи оплати послуг:
6.7.1. накладеним платежем;
6.7.2. готівкова або безготівкова оплата в офісі Виконавця у разі самовивезення;
6.7.3. з балансового рахунку Клієнта (балансовий рахунок - це віртуальний рахунок Клієнта на сайті portal-express.com.ua).
6.7.4. Онлайн оплата на сайті portal-express.com.ua за допомогою банківських карток;
6.8. Взаєморозрахунки між Сторонами виробляються:
6.8.1. при оплаті послуг згідно з пунктами 6.7.1.-6.7.2 — в національній валюті (гривня).
6.8.2. при оплаті послуг згідно з пунктом 6.7.3. - 6.7.4. — в доларі США, за курсом конвертації банку Клієнта.
6.9. Усі грошові кошти, які були зараховані на балансовий рахунок Клієнта, можуть бути використані для оплати послуг Виконавця і не підлягають видачі готівкою.

 

7. Відповідальність сторін

7.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цієї Угоди в порядку, передбаченому цією Угодою та чинним законодавством України.
7.2. Відповідальність Клієнта:
7.2.1. Клієнт несе відповідальність за надання достовірної інформації про себе (ПІБ, адресу доставки і т.д.), своїх одержувачів, а також посилки (опис товару, вартість товару, лейбли та адреси повернення територією перебування товару тощо).
7.2.2. Клієнт несе відповідальність за відповідність товару, що купується, умовам доставки поштової служби, чинному законодавству України та країни перебування товару, в тому числі, Митному кодексу України, експортним вимогам країни перебування товару, та, що товар не належить до групи заборонених товарів до перевезення за міжнародними правилами, не є забороненим для вивезення з країни перебування товару та не підлягає спеціальному ліцензуванню для експорту, що товар не буде експортований з України та не потрапить до регіону Криму, або до країн, організацій чи регіонів, що підлягають ембарго країни перебування товару або до осіб, які входять до чорного списку служб країни перебування товару або мають національність країн, що підлягають ембарго країни перебування товару.
Також клієнт несе відповідальність за те, що товар не буде використаний в кінцевих цілях, які можуть викликати необхідність експортного ліцензування. Наприклад, створення хімічної, біологічної або ядерної зброї, або засобів їх перевезення, і т.д.
7.2.3. Клієнт несе відповідальність за вибір продавця (інтернет-магазин або приватна особа), вибір товару, його оплату (пункти 3.3–3.4)
7.2.4. Клієнт несе відповідальність за своєчасність надання всієї необхідної інформації Виконавцю, щоб останній міг надати свої послуги в повному обсязі та відповідної якості (пункти 3.5–3.6, 3.11–3.12)
7.2.5. У разі порушень Клієнтом умов цього договору (у тому числі, несплата мит, не надання необхідної інформації, відмова від отримання посилки незалежно від причин і т.п.), які спричинили за собою виникнення у Виконавця додаткових витрат та/ зобов'язується відшкодувати такі додаткові витрати та/або збитки в повному обсязі.
7.2.6. Клієнт несе відповідальність у розмірі виставленого мита у випадку, якщо він користується послугами інших кур'єрських компаній і його посилки зайшли на митний пункт одночасно з вантажем, який доставляє Виконавець і посилки об'єднали.
7.2.7. Клієнт несе відповідальність за несвоєчасну оплату наданих послуг, протягом 30 календарних днів після прибуття вантажу на склад в Україну (згідно з п. 3.15 і 6.6.)
7.3. Відповідальність Виконавця:
7.3.1. Виконавець не несе відповідальності за дії третіх осіб і суміжних служб, що використовуються для надання послуг Клієнту, але не належать Виконавцю: митниця, банки, поштові та кур'єрські служби, інтернет-провайдери, email-сервіси, платіжні системи.
7.3.2. Виконавець не несе відповідальності за строки доставки та якість доставки товару від відправника на склад Виконавцю на території перебування товару. Також не відповідає, якщо кур'єр не доставив посилку складу Виконавця у країні перебування товару.
7.3.3. Виконавець не несе відповідальність за якість та комплектаціюотриманих на свій склад товарів, а також не забезпечує гарантією товари, придбані Клієнтом.
7.3.4. Виконавець не перевіряє товар, отриманий від продавця, на відповідність заявленим продавцем характеристикам і у разі помилки продавця не несе відповідальність за невідповідність товару опису на сайті продавця. Винятком є випадки, коли така послуга була замовлена Клієнтом додатково.
7.3.5. Виконавець не несе відповідальності за посилки, у разі, якщо Клієнт вказав неповну або недостовірну інформацію (пункти 3.4.-3.6.): відсутність опису товару, не зазначена або заздалегідь занижена вартість товару і т.д.
7.3.6. Виконавець не несе відповідальність за наповнення посилок, дії або бездіяльність відправника, в тому числі, але, не обмежуючи: товар висланий із затримкою; товар висланий, але не відповідає опису; товар не робочий (хоча заявлений як робочий); товар взагалі не висланий (випадки шахрайства).
7.3.7. Виконавець не несе відповідальності за дії митної служби України або інших уповноважених органів у випадках порушення Клієнтом умов Угоди: вказівки свідомо неправдивої інформації про товар, замовлення заборонених до перевезення товарів і т.п.
7.3.8. Виконавець не несе відповідальності за перевезення посилок з країни перебування товару в Україну, якщо адреса в країні перебування товару вказана неправильно, з помилкою або вказана не повністю, чи то з вини Клієнта чи відправника. 7.3.9. Виконавець не несе відповідальності за пошкоджений товар усередині посилки, якщо посилку було доставлено без відповідних зовнішніх пошкоджень упаковки.
7.3.10. Виконавець не несе відповідальність за дотримання температурного режиму при транспортуванні посилок.
7.3.11. Виконавець не несе відповідальності за збитки в результаті використання (або неможливості використання) електронних засобів зв'язку web-сайту, в тому числі за збитки, пов'язані з невиконанням або затримками в наданні зв'язку, перехопленням або використанням електронних повідомлень третіми області електронних комунікацій та передачі вірусів.
7.3.12. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, що виникли в результаті використання або неможливості використання сайту, в тому числі за збитки, заподіяні вірусними програмами або будь-якою неточністю інформації, що міститься на сайті, якщо такий збиток не є результатом.
7.3.13. Виконавець не несе відповідальність за пошкоджений товар усередині посилки, якщо відправник не забезпечив відповідну упаковку або герметичність посилки.
7.3.14. Виконавець не несе відповідальність за злом пошти Клієнта, особистого кабінету, акаунтів і т.п., а також за використання телефону Клієнта третіми особами.

 

8. Права та обов'язки сторін

8.1. Обов'язки Клієнта:
8.1.1. Клієнт зобов'язується самостійно знайомитися з текстом цієї Угоди, перевіряти наявність змін у Угоди та додатках.
8.1.2. Клієнт зобов'язаний ознайомитися з умовами надання послуг на сайті Виконавця: тарифи, Короткий посібник, список заборонених до перевезення товарів і т.д., а також дотримуватися їх.
8.1.3. Клієнт зобов'язується своєчасно забезпечувати Виконавця всією необхідною інформацією (трекінг-номер, додаткові послуги) для виконання необхідного обслуговування. При нестачі необхідної інформації Виконавець залишає за собою право не надавати обслуговування Клієнту.
8.1.4. Клієнт зобов'язується своєчасно оплачувати рахунки та відшкодовувати витрати, пов'язані з наданим йому з боку Виконавця обслуговуванням на умовах цієї Угоди. Виконавець не виробляє обслуговування Клієнта у випадку, якщо наданих Клієнтом коштів недостатньо для надання Послуг.
8.1.5. Клієнт підтверджує і гарантує, що не буде залучати Виконавця відповідачем або третьою особою з будь-яких суперечок, що виникли через будь-які зобов'язання і витрати, пов'язані зі збитками, завданими Клієнту в результаті дії товару та службами.
8.1.6. Якщо товар вже доставлений на склад в Україні, Клієнт зобов'язаний оплатити послуги Виконавця у повному обсязі та, у разі потреби, самостійно оформляти повернення товару продавцю в країні перебування товару за допомогою інших кур'єрських компаній та за свій рахунок.
8.1.7. У разі замовлення послуги кур'єрської доставки, Клієнт зобов'язаний при отриманні товару за адресою або в пункті видачі, перевірити цілісність упаковки, а також цілісність і комплектацію вмісту посилки до підписання накладної. У разі, якщо цілісність порушена або комплектація неповна, Клієнт зобов'язаний оформити претензію безпосередньо в пункті видачі або при кур'єрі.
8.2. Права Клієнта:
8.2.1 Клієнт має право вимагати від Виконавця належного надання послуг згідно з цією Угодою.
8.3. Обов'язки Виконавця:
8.3.1. Виконавець зобов'язаний виконувати умови цієї Угоди та відповідно до неїти послуги Клієнту, за умови, що запит Клієнта не суперечить правилам, вимогам та обмеженням, передбаченим цією Угодою та чинним законодавством країни перебування товару та України.
8.4. Права Виконавця:
8.4.1. Приймаючи цю Угоду, Клієнт погоджується захищати Виконавця та його посадових осіб, директорів проти всіх претензій, витрат, збитків, збитків, зобов'язань і витрат (включаючи судові витрати та витрати), що виникають у зв'язку з:
a. порушенням однієї з умов цієї Угоди Користувача або будь-якого чинного законодавства, не згаданого в цьому документі;
b. порушенням прав третіх осіб;
c. порушенням Клієнтом законодавства України чи країни перебування товару, у тому числі, але не виключно вказівка Клієнтом недостовірної інформації (щодо вмісту посилки, наявність у посилці товарів, заборонених до пересилання).
8.4.2. Виконавець має право перепакувати Посилку з метою зменшення ваги та/або збереження цілісності Посилки, а також розкривати Посилку на будь-якому етапі її наслідування з метою перевірки вмісту на відповідність вимогам пункт 5.1.
8.4.3. Виконавець має право від імені Клієнта здійснювати митне оформлення товарів і з цією метою надавати його персональні дані та документи митним та іншим державним органам, а також третім особам, яких Виконавець залучає з метою надання послуг.
8.4.4. Виконавець має право відмовити Клієнту в надання Послуг після отримання оплати у випадку:
a. якщо товар не відповідає умовам доставки поштової служби, Митному кодексу України, списку заборонених до перевезення посилок, іншим умовам, про які Виконавець заявив на своєму сайті.
b. у Виконавця є сумніви в достовірності та легітимності відомостей, наданих Клієнтом.
8.4.5. Виконавець має право використовувати послуги третіх осіб з метою надання послуг.
8.5. Якщо Клієнт надає про себе неправильну інформацію або у Виконавця є серйозні підстави вважати, що надана Клієнтом інформація неправильна, неповна або неточна, Виконавець має право запитати у Клієнта документи, що підтверджують особу останнього. Також документи, що підтверджують особу третіх осіб, якщо такі фігурують у купівлі товару. Документи, що підтверджують купівлю та оплату товару.
8.6. Виконавець має право використовувати для погашення існуючої заборгованості та/або збитків заподіяних Виконавцю Клієнтом, посилки, які приходять на ім'я Клієнта та/або кошти на балансовому рахунку Клієнта.

 

9. Рекламація

9.1. Претензії Клієнта приймаються в письмовому вигляді в термін не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення претензій.
9.2. Моментом виникнення претензій вважається:
9.2.2. для випадків втрати:
a. якщо офіційні перевізники підтверджують доставку посилки на склад Виконавця в країні перебування товару (п. 4.11 розділу Послуга гарантування), але Клієнт протягом 14 днів не отримав повідомлення електронною поштою та в особистому кабінеті не змінився статус посилки на «доставлена на склад у країні перебування товару» або подібний до нього;
b. якщо протягом 3х тижнів з моменту доставки посилки на склад у країні перебування товару статус посилки не змінюється на «відправлену з країни перебування товару» або подібний до нього;
c. якщо протягом 6ти тижнів з моменту відправки зі складу в країні перебування товару статус посилки не змінюється на «готове до видачі» або подібний до нього;
9.2.3. для випадків ушкодження:
a. при отриманні посилки у разі самовивезення;
b. протягом дня, у разі доставки кур'єрськими службами.
9.3. Виконавець у термін не більше 30 робочих днів з моменту подання претензії може проводити внутрішнє розслідування інциденту. Без виставлення письмової претензії Виконавець не несе відповідальності за терміни її розгляду.

 

10. Врегулювання суперечок

10.1. У разі виникнення розбіжностей та спорів, пов'язаних з виконанням умов цієї Угоди, Сторони вирішують їх шляхом переговорів. Якщо суперечки не будуть вирішені шляхом переговорів, суперечки підлягають вирішенню в порядку, встановленому законодавством України. У разі виникнення неврегульованих претензій між сторонами, кожна з них може захищати свої порушені права в порядку, встановленому законодавством України.
10.2. Якщо Клієнт не реєструє посилки згідно з пунктом 8.1.6., то посилки автоматично оформляються на відправку з країни перебування товару в Україну. У цьому випадку Виконавець не несе відповідальності за коректне проходження митниці та не приймає від Клієнта рекламації.
10.3. З інших питань, не передбачених у цій Угоді, Сторони керуються матеріальним правом України.

 

11. Форс-мажор

11.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань згідно з цією Угодою, якщо невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, виниклоших після укладання Угоди в результаті подій надзвичайного характеру, які учасник не мог ні передбачити, ні запобігти розумним заходам (форс-мажор). До таких подій надзвичайного характеру відносяться: повінь, пожежа, землетрус, вибух, шторм, епідемія та інші явища природи, а також війна або військові дії і т.п. Цей пункт стосується всіх країн на шляху прямування посилки.
11.2. Сторони не несуть відповідальності за будь-які збитки, включаючи збитки, а також витрати, пов'язані з претензіями або вимогами третіх осіб, які можуть виникнути в результаті обставин непереборної сили.
11.3. У разі форс-мажорних обставин встановлені строки з виконання зобов'язань, зазначених у Угоді, переносяться на термін, протягом якого діють ці форс-мажорні обставини.

 

12. Строк дії Угоди

12.1. Датою укладення Угоди та моментом повного та беззаперечного прийняття Клієнтом умов цієї Угоди є дата реєстрації Клієнта на сайті portal-express.com.ua.
12.2. Угода може бути змінена Виконавцем без будь-якого спеціального повідомлення. Єдино вірна версія Угоди розміщена за адресою portal-express.com.ua/ru/usloviya-obsluzhivaniya. Продовження користування Послугами після зміни поточних умов Угоди, яка буде розміщена на сайті Виконавця, розглядатиметься як згода Клієнта із внесеними змінами та доповненнями.
12.3. Поточна Угода, розміщена на сайті Виконавця, скасовує дію попередньої.
12.4. Виконавець має право в односторонньому порядку припинити надання всіх Послуг при порушенні Клієнтом будь-якої з умов цієї Угоди.
12.5. Якщо Клієнт надає про себе неправильну інформацію або у Виконавця є серйозні підстави вважати, що надана Клієнтом інформація неправильна, неповна або неточна, Виконавець має право відмовити Клієнту у використанні своїх Послуг, повністю або частково.
12.6. Виконавець має право припинити надання Послуг при нанесенні Клієнтом збитків Виконавцю або третім особам шляхом непрямого порушення умов цієї Угоди.
12.7. Виконавець не несе відповідальності за повідомлення чи не повідомлення будь-яких третіх сторін про припинення дії Угоди та за можливі наслідки, що виникли в результаті такого попередження або відсутності.

 

13. Недійсність одного або кількох положень

13.1. Недійсність будь-якого пункту цієї Угоди не впливає на дійсність інших положень.
13.2. Якщо одне з положень цієї Угоди є недійсним, або неприйнятно в цих обставинах, натомість положення сторони застосовують інше, яке є прийнятним, враховує всі обставини і максимально відповідає положенням та умовам цієї Угоди.

 

14. Захист персональних даних

14.1. Укладаючи цю Угоду, Клієнт підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений та згоден з його умовами, а також, якщо Клієнт є фізичною особою, дає дозвіл на обробку Виконавцю своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для одержання рахунків, актів та інших документів. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Угоди, а також протягом наступних трьох років після закінчення її дії. Знищення персональних даних є підставою для розірвання договору та виконується на підставі письмової (паперової) заяви Клієнта. У такому випадку, Угода розривається з дати, зазначеної у повідомленні Виконавця у відповідь. Крім цього, укладанням цієї Угоди Клієнт підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних.

Залишіть свій номер телефону і ми передзвонимо у зручний для Вас час